onsdag 10. november 2010

Neste etappe

Vi er tilbake i Senegal og i dag starter vi neste etappe på byggeprosjektet vårt etter et langt opphold i bygginga. Det er en stor dag og jeg føler meg stolt over alt vi har klart å oppnå og er utrolig takknemlig til alle generøse og omtenksomme venner og familie som har bidratt til å gjøre drømmen vår til virkelighet.
Familien vår har flytta ut for ei periode for å gjøre plass til arbeiderne. Jeg skal prøve så godt jeg kan å holde dere oppdaterte om hvordan det går her og legge ut litt bilder innimellom.



Meg sammen med Fatoumata (niese)og Ndaya (nabo) utenfor inngangen.
Elhadji (nevø) på vei inn i huset.


Meg og Jakob på vei for å besøke familien. Huset vårt i bakgrunnen.

2 kommentarer:

  1. Å så spennande å sjå! Gler meg til å sjå meir om korleis det går med prosjektet! Klem frå systra

    SvarSlett
  2. Åh vilket spännande projekt Ingvild! Kul att se alla bilder på hur huset växer fram. Hälsa familjen!
    Lisa

    SvarSlett